×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

جمعه 27 مهر 1403

مناقصه خرید تجهیزات و اجرای روشنایی بلوار اتصال 12 فروردین به بیمارستان توحید

مناقصه خرید تجهیزات و اجرای روشنایی بلوار اتصال 12 فروردین به بیمارستان توحید

  • 1403/06/20 - 11:48
  • - تعداد بازدید: 80
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDC
مناقصه عمومی یک مرحله ایی (تجدید شده)شماره 2003005547000029

مناقصه خرید تجهیزات و اجرای روشنایی بلوار اتصال 12 فروردین به بیمارستان توحید

مناقصه عمومی یک مرحله ایی (تجدید شده)شماره 2003005547000029

شهرداری سنندج در نظر دارد برگزاری مناقصه خرید تجهیزات و اجرای روشنایی بلوار اتصال 12 فروردین به بیمارستان توحید  را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 1403/6/20 ساعت 8  صبح می باشد.

 

ردیف

موضوع مناقصه

و شماره فراخوان

پیمانکاران واجد شرایط

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

مهلت دریافت اسناد از سایت

مهلت ارائه پیشنهاد

زمان بازگشایی

پاکات الف و ب و ج

1

خرید تجهیزات و اجرای روشنایی بلوار اتصال 12 فروردین به بیمارستان توحید

 

پیمانکاران دارای صلاحیت رشته نیرو (رتبه 5 یا بالاتر)

24.717.165.221ریال

1,235,858,261 ریال

(ضمانت نامه بانکی یا فیش نقدی واریزی)

ساعت 19 مورخ 1403/6/27

ساعت 19 مورخ1403/7/8

(ارسال پاکت هادر سامانه ستاد)

و تحویل فیزیکی پاکت الف به حراست شهرداری تا پایان وقت اداری مورخ 1403/7/8

ساعت 8 صبح مورخ 1403/7/9

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار  :  جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه آدرس: سنندج – خیابان امام خمینی – روبروی اداره گمرک ساختمان شماره 2 شهرداری طبقه سوم واحد پیمان و رسیدگی و تلفن : 33158700-087  و جهت ارسال مدارک پاکت الف آدرس : سنندج خیابان امام خمینی روبروی مسجد جامع واحد حراست شهرداری مرکزی می باشد.

شایان ذکر است مدارک کلیه پاکات بایستی در سامانه

 ستاد بارگذاری گردد و صرفا اسناد پاکت های پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی(کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی(دارای مهر گرم) مورد پذیرش نیست."

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934-021

دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

 

ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 1291
کلمات کلیدی
شهناز محمدمرادی
خبرنگار

شهناز محمدمرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب